در فاصله رزرو وسیله تا استارت و روشن کردن ان فرصت دارید تا سلامت فیزیکی وسیله را بررسی کنید و وضعیت ان را در اپلیکیشن گزارش کنید
(عکس
در این مرحله فقط ظاهر وسیله مهم است و اگر مشکلی در بدنه، فلاپها، زین، چرخ، آینه و گلگیرها میبیند میتوانید بضورت کلی و یا با جزییات برای ما توضیح دهید
در پایان شما تصمیم میکیرید که سفرتان را با این وسیلهای که رزرو کردهاید ادامه دهید یا خیر
در هنگام سفر میتوانید اگر مشکلی با وسیله دارید
- به نظرتان ترمزها و گاز موتور درست کار نمیکند
- ترمزهای دوچرخه ایراد دارد
- سرعت موتور و یا اسکوتر متناسب با میزان گازی که کم و یا زیاد میکنید تغییر نمیکند
- دکمه پی موتور کار نمیکند
- در هنگام سفر صداهای عچیبی میشنوید
- بوق وسیله کار نمیکند
- چراغ ها کار نمیکند
- به نظر وسیله پنچر است
در این صورت در هنگام سفر خرابی وسیله را گزارش کنید
اگر مشکل ترمزهای وسیله است اکیدا پیشنهاد میکنیم از وسیله پیاده شوید و به نزدیکترین ایستگاه بروید و موضوع را با پشتیبانی زیرو در میان بگذارید
لینک مقاله تماس با پشتیبانی
فراموش نکنید ایمنی در سفر الویت سواریست